06 mar OFERTA PRACY:
Kierownik Jednostki Realizującej Projekt
Uprzejmie informujemy, że Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin „Mokre Łąki” sp. z o.o. z siedzibą w Truskawiu, poszukuje osoby na stanowisko:
Kierownik Jednostki Realizującej Projekt powołanej do obsługi projektu inwestycyjnego realizowanego w ramach POIiŚ 2014-2020
miejsce pracy: Powiat Warszawski Zachodni
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe techniczne: budownictwo, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna, ochrona środowiska lub pokrewne,
- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku pracy,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi,
- znajomość przepisów w zakresie Prawa budowlanego, przepisów Ustawy o rachunkowości, Prawa Ochrony Środowiska, Prawa zamówień publicznych (wraz z aktami wykonawczymi),
- znajomość wytycznych i zasad realizacji projektów w ramach POIiŚ 2014-2020,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office),
- prawo jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania, nadzoru, bieżącej obsługi, kontroli lub rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE,
- umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, systematyczność, dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista, odporność na stres, asertywność,
- znajomość zagadnień dotyczących gospodarki wodno-ściekowej, funkcjonowania i eksploatacji obiektów infrastruktury wodno-ściekowej,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Do zakresu zadań i odpowiedzialności Kierownika JRP należy:
- kierowanie, koordynacja i nadzór nad pracami JRP,
- zarządzanie i monitorowanie realizacji Projektu w zakresie rzeczowym i finansowym,
- ścisła współpraca z komórkami organizacyjnymi Beneficjenta zaangażowanymi w realizację Projektu,
- odpowiedzialność za opracowanie, wdrażanie i stosowanie procedur związanych z realizacją Projektu,
- nadzór nad prawidłową realizacją Kontraktów,
- koordynacja rozliczeń prowadzonych inwestycji,
- niezwłoczne informowanie Pełnomocnika d/s Realizacji Projektu – MAO o nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji Projektu,
- zatwierdzanie korespondencji i dokumentów przygotowywanych w JRP,
- organizacja narad koordynacyjnych w ramach JRP,
- udział w naradach koordynacyjnych w ramach JRP oraz w miarę potrzeb w spotkaniach roboczych organizowanych na terenie wykonywania prac budowlanych określonych w Projekcie,
- ciągły nadzór nad projektem pod względem osiągnięcia zaplanowanych efektów (rzeczowych, finansowych, efektu ekologicznego),
- nadzór i kontrola nad pracownikami JRP oraz opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności,
- udział w przeprowadzaniu częściowego i końcowego odbioru elementów robót , częściowego i końcowego odbioru inwestycji i przekazania jej do eksploatacji, a ponadto organizowanie przeglądów gwarancyjnych zakończonych i przekazywanych do eksploatacji zadań,
- kontrola obmiarów i rozliczeń dotyczących fakturowania i odebranych pod względem technicznym elementów robót,
- współdziałanie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu przetargów w ramach Projektu w tym w opracowywaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i kryteriów oceny ofert, a także umów z Wykonawcami,
- uczestnictwo w komisjach przetargowych,
- zapewnienie właściwego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, jej poufności oraz przechowywania zgodnie z wymogami umowy o dofinansowanie i wytycznych,
- inicjowanie i prowadzenie działań na rzecz właściwej popularyzacji i przepływu informacji dotyczących finansowania Projektu ze środków Unii Europejskiej.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności,
- atmosferę pracy polegającą na szacunku i wzajemnej pomocy,
- szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) uwzględniający przebieg pracy zawodowej.
- list motywacyjny.
- dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych i umiejętności,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji opatrzonej klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ”
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
osobiście w sekretariacie Gminnego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Izabelin „Mokre Łąki” sp. z o.o.
z siedzibą w Truskawiu ul. Mokre Łąki 8,
lub przesyłać pocztą na adres:
Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin „Mokre Łąki” sp. z o.o.
ul. Mokre Łąki 8, Truskaw
05-080 Izabelin
z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Kierownik Jednostki Realizującej Projekt powołanej do obsługi projektu inwestycyjnego realizowanego w ramach POIiŚ 2014-2020″,
w terminie do dnia 09. 04. 2019 r.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.